16 Mart 2016 Çarşamba

Pansiyonda sikiş yapan yeni evli çift

Bizim okulda buse diye bir kız vardı kendimi bildim bileli ona hastaydım ama o bana hiç bir zaman pas vermemişti aramız da selamdan öte muhabbette yoktu ama ben ona uzaktan uzağa hayrandım her zaman o güzel kalçalarını sikmeyi hayal etmişimdir artık okulun son zamanları gelmişti buse de bende mezun olacaktı ve belki de onu bir daha göremeyecektim bu düşünce beni kahretti ve ona sahip olmayı kafama koydum. Bir gün okul da nöbetçiyken koridorlar da boş boş dolaşıyorum ve buseyi düşünüyordum o sırada buse dersten çıktı ve tuvalete gitti herkes derste olduğu için tuvalet boştu bunun üzerine bende busenin peşinden tuvalete girerek kapıyı kilitledikten sonra buseye saldırdım ve yalamaya başladım bağıracağı sırada ona bıçak göstererek susturduktan sonra soymaya başladım amına girecektim ki bakireyim deyince ortalık kan olmasın diye düşünerek götünü parmaklamaya başladım gözüme bakarak yapma diye yalvarsa da onu duvara dayayarak götüne zorla olsa da girdikten sonra sikmeye başladım acıdan inliyordu elimle ağzını kapatarak sesini bastırmaya çalışıyordum acıdan duvarları yumruklamaya başlamıştı buse sonun da boşalarak içinde çıkınca derin bir nefes almıştı ben hemen toparlanarak tuvaletten çıktım.

3 yorum: